Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
+ Wyszukiwarka
+ Aktualności
+ Poradnik
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Szkolenia i konferencje
     
      rozpoczęcie: 2017-11-23
      zakończenie: 2017-11-24
Etykieta w biznesie – savoir-vivre i dress code

Temat Inny
Lokalizacja Warszawa, Polska
   

Termin: 2017-11-23 - 2017-11-24

  • Lokacja: WarszawaMazowieckie
  • Cena netto:  1490.00 1290 zł (Rabat -200zł)
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 



Niniejsze szkolenie w przyjazny dla uczestników sposób przybliży standardy wyznaczające klasę na płaszczyźnie budowania relacji służbowych w środowisku biznesowym. W jego trakcie zostaną  poruszone zagadnienia związane z podstawowymi formami służbowego savoir-vivre’u i zasadami budowania profesjonalnego wizerunku biznesowego.  Zaprojektowano je z myślą o tych, którzy pragną poszerzyć swe umiejętności w dziedzinie kontaktów międzyludzkich i rozwiać wszystkie wątpliwości związane z tym co wolno, a czego nie w relacjach z biznesowych.

 

Cele szkolenia 
•    poznanie zasad etykiety i protokołu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
•    poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych, polityków,
•    zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju i akcesoriów),
•    umiejętność nawiązywania nowych kontaktów,
•    pewność siebie, swoboda i autorytet.

 

Program szkolenia


I dzień

1.    Autoprezentacja: 
•    formy przedstawiania siebie,
•    przedstawianie osób,
•    zasady precedencji: spotkanie służbowe, przyjęcie, winda, samochód, konferencje,
•    maniery podczas rozmów telefonicznych, telekonferencji,
•    skuteczne zapamiętywanie imion i nazwisk,
•    tytułowanie kurtuazyjne, służbowe i naukowe,
•    zasady wręczania wizytówek.

2.    Przyjęcia na stojąco: 
•    nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść podczas przyjęć, jak prowadzić konwersację, jakie poruszać tematy,
•    korzystanie z bufetu,
•    komunikacja niewerbalna – właściwa postawa i odpowiedni kontakt wzrokowy, powitania i pożegnania,
•    jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet.

3.    Zasady w podróży służbowej, czyli etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji.

II dzień

1.    Oficjalne przyjęcia przy stole: 
•    przegląd sztućców,
•    maniery przy stole, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji,
•    jak jeść trudne potrawy (sushi, karczochy, homary),
•    zaproszenie do restauracji na lunch, kolację,
•    rodzaje serwisu: w stylu angielskim, francuskim, polskim,
•    rola gościa i gospodarza,
•    najczęściej popełniane faux-pas,
•    etykieta wznoszenia toastów.

2.    Wizerunek biznesmena i kobiety biznesu: 
•    podstawowe elementy ubioru służbowego,
•    kryteria doboru garderoby,
•    standardy firmy, a zasady etykiety biznesu,
•    dodatki niezbędne w stroju w biurze,
•    sposoby wiązania krawatów, muszek, apaszek, szali oraz układania  poszetek,
•    niewłaściwe elementy stroju,
•    ubiór w dostosowaniu do urody – jak poruszać się w obrębie zasad i dobrze wyglądać,
•    inne elementy wizerunku: włosy, makijaż, paznokcie, zapach,
•    ubiór odpowiedni do okazji,
•    nazwy na zaproszeniach, określające wymagany strój,
•    pytania i odpowiedzi dotyczące wyglądu i ubioru,

 

 

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl

 

 

Więcej szkoleń i konferencji

 
     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis