Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
+ Wyszukiwarka
+ Aktualności
+ Poradnik
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Szkolenia i konferencje
     
      rozpoczęcie: 2017-10-19
      zakończenie: 2017-10-20
Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek

Temat Sekretariat
Lokalizacja Wrocław, Polska
   

 

  • Termin: 2017-10-19 - 2017-10-20
  • Lokacja: WrocławDolnośląskie
  • Cena netto:  1490.00 1290 zł (Rabat -200zł)
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 


 

Cele szkolenia 
•    poznanie zasad etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
•    poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych,
•    uświadomienie zasad obsługi klienta wewnętrznego,
•    organizacja spotkań z udziałem klientów, ważnych gości,
•    organizacja pracy biura,
•    zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju dla zdobycia autorytetu),
•    stworzenie „Standardardów Profesjonalnej Asystentki”.

Korzyści dla uczestników 
•    wzrost kompetencji w zakresie budowania wizerunku osobistego i wizerunku reprezentowanej organizacji,
•    doskonalenie umiejętności i pogłębianie wiedzy z zakresu prowadzenia biura,
•    nabycie umiejętności zarządzania zadaniami i organizacji czasu pracy,
•    pogłębienie wiedzy z zakresu savoir vivre’u prowadzenia biura, organizacji wizyt, delegacji, przyjęć,
•    podniesienie kompetencji negocjacyjnych w zakresie relacji z dostawcami firmy i biura.
 

Program szkolenia

 

Dzień I

1.    Profesjonalna autoprezentacja.

2.    Zainicjowanie krótkiej rozmowy z gościem - tematy „zakazane”.

3.    Przedstawianie osób – różnice w zasadach etykiety biznesu i etykiety towarzyskiej.

4.    Anonsowanie gościa/gości u przełożonych.

5.    Zasady precedencji, zasada alternatu.

6.    Zapamiętywanie imion i nazwisk.

7.    Tytułowanie – tyt. kurtuazyjne, służbowe i naukowe w rozmowie i korespondencji.

8.    Jak przygotować i podać kawę, herbatę i inne napoje w biurze.

9.    Etykieta w komunikacji telefonicznej.

10.    Zasady telefonowania: telefon stacjonarny, komórkowy, przełączanie, jednocześnie dzwoni telefon i wchodzi klient..., poczta głosowa, dźwięki przez telefon.

11.    Praca nad intonacją w rozmowie telefonicznej i bezpośredniej.

12.    Kto i jak kończy rozmowę, scenariusze rozmów telefonicznych.

13.    Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.

14.    Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.

15.    Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.

16.    Typologia zachowań ludzkich.

17.    Trudny klient - sposoby reakcji.

18.    Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.

19.    Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.

20.    Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).

21.    Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

Dzień II

1.    Najczęściej popełniane błędy językowe.

2.    Język niestosowny w komunikacji służbowej (kolokwializmy, zdrobnienia, stopery językowe).

3.    Układ stałych elementów korespondencji.

4.    Zwroty grzecznościowe na rozpoczęcie i zakończenie listu.

5.    Komunikacja elektroniczna.

6.    Podstawowe elementy ubioru służbowego dla kobiety i mężczyzny.

7.    Kryteria doboru garderoby.

8.    Dodatki niezbędne w stroju w biurze.

9.    Niewłaściwe elementy stroju.

10.    Ubiór w dostosowaniu do urody – jak poruszać się w obrębie zasad i dobrze wyglądać.

11.    Inne elementy wizerunku: włosy, makijaż, paznokcie, zapach. 
 

 

 

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl

 

Więcej szkoleń i konferencji

 
     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis